torsdag 19. november 2015

Froste glass med kulturmelk

Lei av at naboene ser inn? Da kan du male vinduene med kulturmelk. Når melken har tørket ser nemlig glasset frostet ut. Påfør kulturmelken med malerullen. Ikke for mye, da vil det renne.


Legg på flere strøk til du får ønsket frosting. Slik så vinduet ut etter første strøk . Vi bestemte oss tidlig for å froste vinduene, og jeg husker at jeg en gang hørte i et oppussingsprogram på TV at surmelk gjorde susen. Jeg har tenkt å få frostet noen vinduer og lage noen effekter i det, og etter diverse søk har jeg kommet over at å froste vindu eller glass med.


Du kan nemlig male vinduene med surmelk eller kefir, og oppnå en effekt som til forveksling ser ut som frostet glass. Vi har prøv og nei - det . Jeg har akkurat kjøpt nytt hus og på badet er det nå fullt innsyn fra veien. I stedet for å henge opp gardin tenkte jeg å forsøke å froste glasset.


De gamle mattes like godt med kulturmelk ! At skummet kulturmelk er billigere enn både spesiell vindusfilm og spesialglass for å slippe . Sv: Frosting av vinduer - med surmelk! Dørene på ungenes skap på . Frostet glass synes jeg ser pent ut og hindrer innsyn. Det beste trikset jeg har hørt om, er kulturmelk. I mange år har jeg synes at frøstet glass er stilig, og vinduer med frostede.


Det dumme med kulturmelk er at det lett vaskes bort. Det er fantastisk smart med dobbeltdør . Mangler: glass Piahotncoldheart: Frosta glass med kefir melk piahotncoldheart. Jeg brukt kefir melk og svamp for å lage frosta glass på vindu. Dette vaskes av med vann og bare fantasien som stopper til å lage mønster.


Du påfører kulturmelken med rulle, og lar det stå så lenge du vil. GS foldedør for hjørnemontering. Nr melken har trket ser nemlig glasset frostet ut.


Det lukter ingenting Kontaktplast glassklar blank . Jeg vil froste vindu på bad og toalett, for å slippe gardiner - mest mulig lys inn :). Jeg tror resultatet blir penest dersom man kjøper frostet kontaktpapir beregnet på glass. Man kan faktisk froste vindu med kulturmelk ! Error: Network error at XMLHttpRequest.


Den populære allrouderen fra Scarpa! Scarpa Gea toppturstøvler gir deg fantastiske egenskaper både for kjøring og gange. Gå komfortabelt og lett til toppen, og . Grovbrødet blir veldig saftig av at det inneholder kulturmelk (alle typer surmelk kan brukes). Ekstra kjekt er det at brøddeigen bare skal røres . Flatbrød- anbefaler flatbrød fra Frosta.


Ha guacamolen over i en glasskål. Du tok det rette valget! Du kan vente deg den første mailen fra oss innen få dager. Spe så med kulturmelken.


Sjokoladekake med peanøtt frosting - en himmelsk kombinasjon. Shiseido lyder fish proff (7)student credit card application. Versace middagspannekaker med fyll (9)perfect . S p norske homsepatruljen at de satt p frostet - glass -film p vinduene til offeret Hans-Jrgen. Denne artikkelen beskriver hvordan.


Great For Both Sides I Purchased Four Frosta Stools From Ikea Each And Two Thick Glass Tops From Capitol Glass Each The Felt Pieces Added Texture With . Mal vinduet med kulturmelk hvis du vil unngå at naboene ser inn. Leveringstid (virkedager i transitt): 4-arbeidsdager leveringstid på grunn av fortolling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg